poniedziałek, 27 stycznia 2014

Sernik wg. Seby





Wychodzi pyszny, wilgotny i puszysty sernik :-)

Potrzebujemy:

  • 750g Emilki lub naturalnego serka homogenizowanego (ja użyłem Emilki)
  • 1 budyń waniliowy (niesłodzony, na skrobi; mój był z Biedronki)
  • ok. 3/4 szklanki mleka 
  • 3 jajka
  • słodzik (ja dałem 21 tabletek i sernik był ciut za mało słodki. Myślę, że 25 będzie ok)
  • aromat wg uznania lub skórka starta z pomarańczy


Przygotowanie:

Białka oddzielamy od żółtek. Do Emilki dodajemy żółtka, słodzik, budyń, mleko i aromat. Miksujemy do uzyskania gładkiej masy. Następnie ubijamy białka na sztywną pianę i dodajemy do masy sernikowej. Mieszamy delikatnie, żeby białka nie opadły. Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 170 st. C i pieczemy ok. 1h 40 min, w zależności od piekarnika. Pieczemy dopóki ciasto się nie zetnie a brzegi nie będą złote.

Smacznego! :-)

0 komentarze:

Zostaw po sobie ślad...